Jdete poprvé na masáž ?

 

 

1/ MASÁŽ NEBOLÍ

Kvalitně provedená masáž nesmí být bolestivá do té míry, že to bude klientovi nepříjemné. Je však třeba upozornit, že hodně zatuhlé svaly je třeba masáží uvést do jejich původní pružné podoby, takže po první masáži mohou být některé svalové skupiny citlivé. Při další návštěvě už by však bolest měla být pouze příjemná.

2/ MASÁŽ NENÍ NÁROČNÁ NA ČAS

Klasická rekondiční masáž zad a šíje trvá asi 30 - 60 minut podle požadavku klienta. Celková masáž celého těla (horní a dolní končetiny, záda, hýždě, šíje) zabere asi dvě hodiny. Vždy záleží na klientovi, kolik času chce masáži věnovat.

3/ MASÁŽ NENÍ EROTIKA

Cílem vaší návštěvy u maséra je relaxace nebo odstranění svalové bolesti, nikoli exhibice ve spodním prádle nebo bez něho. Profesionální masér chápe vaše tělo jako svalovou soustavu a pokud si vás snad déle prohlíží, vězte, že je to ze stejného důvodu, jako si vás prohlíží lékař. V každém případě nemusíte odkládat spodní prádlo, pokud se stydíte.

4/ MASÁŽ NENÍ DRAHÁ

Běžná masáž zad a šíje stojí podle délky trvání 150 - 500Kč a doporučuje se absolvovat ji alespoň jednou za měsíc, při bolestech nebo jiných problémech dvakrát až třikrát. Prostřednictvím masáží investujete do svého zdraví - na rozdíl od léků proti bolesti ale masáž postrádá jakékoli vedlejší účinky či negativní vliv na organismus.

5/ MASÁŽ NENÍ STRESUJÍCÍ

Polovina úspěchu masáže tkví v uvolnění a relaxaci. Aby se mohl sval při masáži důkladně propracovat, musí být celé tělo zcela uvolněné. Příjemná hudba a tlumené světlo vám k takovému stavu pomohou, možná, že i nakrátko usnete.

6/ MASÁŽ NENÍ JEN PRO NĚKOHO

Každé tělo, mužské i ženské, mladé i starší, se skládá ze svalů, které, nejsou-li procvičovány, mohou po nárazovém zatížení nebo dlouhodobé zátěži (sedavé zaměstnání, stereotypní práce...) bolet. Masáží se bolest zmírní a rychleji ustoupí. Mezi muži se někdy objevuje názor, že masáž je projevem zženštilosti. Zejména sportovci ale mohou potvrdit, že kvalitní masáž jim pomáhá dodávat lepší výsledky a rehabilitovat se po náročných výkonech. Každému z vás pak pravidelná a dobře provedená masáž pomůže cítit se lépe a zbavit se bolesti zad, šíje a dalších částí těla.

 

KDY NEJÍT NA MASÁŽ:

-těsně po jídle

-těsně po velké fyzické námaze

-při akutní infekční či kožní chorobě

-při horečce

-u křečových žil nechodit na masáž dolních končetin

-při nádorovém onemocnění

 

KDY SE PORADIT S LÉKAŘEM:

-při problémech s krevním tlakem

-při cukrovce

-při epilepsii

-u chronických kožních chorob

-u křečových žil

-v těhotenství

                                      

 
TOPlist